Who We Are

Monday, March 22, 2010

Jalan2 Zoo Tepeng


Hari tu actually, bapak sedara aku di Aloq Staq call bitau Tok wan aku tetiba dah selop (org kedah nye loghat, asalnya dah xsedaqkan diri), gabra la aku. Masa tu tgah2 nak bersiap p keja, kol hubby aku, ajak balik kg. Okay, dia tunggu aku di epot, so aku pn dgn sepantas flash, trus capai ken bj aku, laki aku, dan anak2 ku masuk dlm beg, susu, botoi bagai masukkan dlm raga..dukung adham, masuk keta.. dr Balik Pulau, tau2 ja jln nya..bukit bukau..tgah2 bukit, abah aku plak kol bitau tok wan aku dah stabil, cuma paras gula 0 dlm badan..fuhhh..lega..nak buat camna, cuti da amik..so kitorg pn decide la p bawak dini adham jln2 p zoo tepeng.. haha..punya la letih..bawak ayaq pn sebotoi ja jln dlm tu..penat2..

0 bebelan:

Post a Comment

Sila lah ngomel..