Who We Are

Tuesday, June 21, 2011

Happy Birthday to me

Salam..

Apa jadi pn kena gak nulis blog sempena birthday aku yg last skali dalam era 20an..ewah..
1st skali syukur ke hadrat ilahi kerana umur panjang sampai ke 29 tahun ni..penuh dgn nikmat hidup di dunia ni keduanya aku amat2 bersyukur di usia ni, aku dah dikurniakan sepasang anak penghibur duka lara..ke3 nya aku rasa diri aku dah dapat ketenangan yg xpernah aku rasa lama dahulu..Alhamdulillah...

Taon depan dah masuk fasa baru dalam kehidupan..entah sempat entah idak merasa kan..rasanya taun ni dah byk yg aku lalui walopn baru stengah tahun.. apa2 pn..aku amat2 appreciate tiap2 wish yg aku dapat thru fb, chat dan juga sms..terasa diri begitu diingati..ewahhh..

**blackberry aku dr pagi bunyik2 dgn fb notification..tp semua aku cuba reply..**

4 bebelan:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

aku dah wish kann ngeh ngeh ngeh
ang dah 29 aku still sweet 28 lagik larikkkkkkkk
x sedaq diri hahaha

Aisha mimi said...

ek ellehh..tunggu laaa..sat ja sampai bday ang..lani ms cepat berlalu...ekekekeke

Unknown said...

happy birthday...semoga panjang umo murah rezeki..:)

Aisha mimi said...

Amin..trima kasihh

Post a Comment

Sila lah ngomel..