Who We Are

Tuesday, October 11, 2011

7 week

Semakin hari semakin slera makan smakin teruk..
nak makan..tapi nak yang merepek2..
mood nak memasak langsung xdak..
sian en fairud..balik keja soklan aku kat dia "abg masak apa rini"
boleh tak soklan tu yg kuaq dr mulut aku..huahuahuaa..
dia ckp mls nak msk sbb dia masak pn bini dia xmakan..
sadisnyaaa..then tapau makanan kedai ja la yg mmg xsdp dan xboleh nak abiskan
the next day my laling masak lg utk lunch..siap tnya xmo makan kaa..
alamakk..xda slera utk nasik..siannnyaaa..buat masa ni aku sgt memilih utk mkn ns+lauk
daging lembu xda dalam list slera..siannn..tadi mkn kat tempat keja, nasi+gulai ikan masin..sedap lak bila skali skala pekena tu...for tomorrow still xtau apa nak dilahap..
aku perlukan jajan utk dikunyah selalu sbb xmo biaqkan aku dalam keadaan xbest..
tapi beli asam pn..dorg 3branak yg abiskan..camno tu..

4 bebelan:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

ang preggy ker babe???
omedetou/congrats syoknyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Munn Jaafar said...

tahniah! =)

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

siler update naaaaa ngeee

Aisha mimi said...

hehee>>peknen..da gugoq..(sorry br jawab)
xdan la nak update..byk dlm draft..

Post a Comment

Sila lah ngomel..