Who We Are

Friday, November 19, 2010

15 November 2010 dalam sejarah

Pagi2 as usual la..aku kalut dgn anak2 nak siapkan dorg sorang ke tadika, sorang ke nursery..entah kenapa on the way pegi keja, aku terbabas sorang2..terlanggar divider then naik atas divider dan terlanggar tiang..sebab ada tiang tu la kreta aku stop..adeiii..gila wei..seumur hidupku xpernah la aku accident..malang tak berbau orang kata mmg betoi la..pengajaran bagi aku, jangan kalut2 drive nak p keja..kena rileks dan steady.

Kesan dari accident tu, aku pecah bibir bengkak2 gak la..kat pipi kanan rasa cam payah nak nganga..ekeke *klaka pn ada rasa* yg major skali luka di kedua2 lutut aku ni la..masa accident tu nasib la ada owner tadika anak aku mai tolong bawak aku ke hospital Balik Pulau..dapat mc 1hr ja tau..then hubby aku balik bawak ke hospital pantai Mutiara, kena x-ray satu badan warded utk 1mlm..alhamdulliah semua nya ok..cedera cuma di bahagian surface ja means tisu lembut saja injured..aku mc dari 15nov-26nov..2mggu wehh..apa nak buat kat umah ni???

0 bebelan:

Post a Comment

Sila lah ngomel..