Who We Are

Friday, November 19, 2010

Sambutan birthday Dini di kampong.

Dah alang2 aku warded, aku pn dapat la mc dan mintak doc utk bg aku discharge awal so bolehla aku raya di kampong..Hari raya korban tahuun ni amat2 lah meriah bg aku walopn terhencut2 nak jalan..hubby aku buat korban, so bz la tolong mak aku sediakan benda2 nak masak, tlng kemas2 apa yg patut dan mcm2 la lagi..

Tgari si Dini dah kalut nak potong kek..bukannya kalut nak makan pn, tapi nak buah strawberi yg ada 3butir tu..


ni lah rupa keknya..sedappp..sat ja di balun oleh kami dan tetamu terawal yg datang..


Abang awis buat tanduk pulak..

Ibu yang kalut nak beli cheese cake sbb ibu suka makan tu..ekeke..Dini langsung xmkn pn sbb dia xminat kek..bagus2..xpayah la brebut ngan ibu..ahahaha


sbb2 postpone buat kat kg adalah permintaan mama sama..

menu hari raya:
Nasik daging
Daging rebus cicah ayaq asam yg yummy resipi mak saye
daging masak hitam sedapnyaaa
ketupat pulut
rendang ayam
kueh2 raya dalam 4 jenis..rajinnya mak I kan..

semperna harijadi Dini yg sebenarnya pada 12 November, ibu doakan semoga anak ibu yg dipanggei 'kakak' akan sentiasa sihat fizikal dan mental, rohani jasmani..semoga hidup anak ibu diberkati olehNya dan dimurahkan rezeki..aminn..ibu sayang sgt anak ibu yang teramatlah berdikari ni..

2 bebelan:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

hepi bufday dini
4 thn suda...:))

Aisha mimi said...

tu la..sat ja..ur boy pn sama bulan ngn anak aku kan..cuma beza setaun..

Post a Comment

Sila lah ngomel..