Who We Are

Monday, February 21, 2011

19-20 Febuari 2011

ni crita last week..
last week merupakan (ayat baku la pulok) mggu yg sangat tough bagi aku
mggu aku rasa malas sekali..cuti maulidur rasul, sambung plak cuti gatai2 on wednesday tu
aku rasa badan ni xlarat ja..nak rest
tp mak plak kol bitau ada kenduri mak sedara kat baling
tu lah payah jadi anak sedara terlampau ni..ekeke
kalo xp..nampak sgt laaa aku ni xmenjenguk depa
sepupu2 spapat len xp xdak depa nak ngata..benci haku
aku p la sbb mak aku nak p..
kalo xbalik kang dia nak p ngan sapa..
bila badan letih ni, aku mula la meracau xtentu hala kat rumah
yg kena laki aku la..kena la meracau=membebel
xpasai2 aku gado sat ngan dia..*konon nak jd isteri mithali azam 2011*
xtau la aku ni napa..
need rest la..kena plak balik kg..mana nak restnya
nasib la balik kg, hubby aku tau gak nak amik hati aku
ajak kuar berdua konon carik cendoi or ABC kui 10mlm
mana la nak ada dah
ahad tgari kuar plak anak2 tinggai kat tok depa
dapat gak aku melahap ABC ngan laksa Hussin kat Guaq...
sedap wehhh..
mggu yg gerhana pn aku rasa dah ceria balik..
no pics..enset battery kong masa tu
yg aku ingt nak makan ja..rojak ja xdpt mkn sbb da bis masa tu..
so aku rasa berbalo gak la balik kg weken baru ni
walopn aku agak moody sblm tuh..

6 bebelan:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

wah cendoi aku blk hary tu x dan nak mkn la
giler terlioq baca entry ni
naseb baek x tempek gambaq

Aisha mimi said...

cendoi pn aku xdan makan ar..dpt ABC ja ngn laksa..gambaq pn lupa dah aih aku ni kalo pasai benda mkn da masuk perot baru tringt pasai gambaq..

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

betui pow dok depan mata mana nak cr camera dah...
sedap nyer mkn ABC tang hangat2 lagu ni

Aisha mimi said...

kampong aku mmg hangat..duk penang umah aku xhangat pn sbb dikelilingi utan kot..haha..aku slalu pyh nak bis ABC smangkuk..marin abisss..

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

isssyy x batuk ka
kalo aku sahih sakit tekak lepas tu
la ni x cihat whole fmly demam
tu mood cam down sket

Aisha mimi said...

aku batuk dah ok..anak aku yg kecik ja..tu kami kuar mkn dua org je senang..hahaha..

Post a Comment

Sila lah ngomel..