Who We Are

Monday, February 21, 2011

I'm not that type..

tajuk bukan main ye..lama la xber blogging..
malaih plak rasanya..
aku ni..jenih cakap betoi..
ada org suka ckp selindung..
cth la.."aku rasa aku gemok lani"
pastu kwn2 kata..dak la hang ok just nice..
tp hakikatnya aku sdri pn xsuka gemok camni..
xpyh la kata aku selim ka apa
hehehe..aku sedaq aku gemok..
dan better kwn2 pn ckp aku gemok..aku lg appreciate..
kawan komen -ve=real fren to me..
xtau la..tu la aku...
dan aku pn..kalo cantek aku kata cantek..kalo buruk, aku ckp je hang kena do something la..
pompuan dengan berat badan, bentuk fizikal mmg sinonim la
sapa nak jd gemok kan
begitu juga aku..dan aku pn xmo kalo bley kwn2 aku ada mslh yg sama
marilah kita sama2 meng kuruskan, menurunkan berat badan yg berlebihan
sebab apa..aku notice bila aku membesaq ni..aku jd malas
aku kira nak rehattt ja..
payah wei..seblm sesuatu terjadi..baik la aku do something utk turunkan berat aku
aku da bosan dah nak pikiaq baju apa nak pakai
bj ni nampak sendat kalo pakai
baju ni nampak aku lg gemok
gila..aku nak dapatkan berat badan ideal..bukan sampai cengkung
bagi aku slim tu cantek..sbb kita pn leh prasan cantek kann..
hehehe..

0 bebelan:

Post a Comment

Sila lah ngomel..