Who We Are

Friday, March 25, 2011

Good Bye Sayang..Jumpa lagi..

hari ni hubby ke Kuching..tinggallah kami 3 branak di Penang
malas aku nak balik kampung hujan2 skrg takot plak nak drive
emmm..xpa la..pergilah tanpa rasa bersalah..
aku tau dia rasa bersalah sbb kami xboleh p..
xpe last minit cancel sbb xda hotel yg sama..
nak duk hotel lain2 cam nyusahkan dia plak yg nak naik bus skali kwn2 ke stadium
ada bola tournament inter-airlines
aku prasan gak dia lain mcm 2,3 hari ni
kdg2 rimas jugak..xpa aku ok..
walopn xbiasa ditinggalkan kat penang..aku cuba la
mlm2 boleh aih nt tidoq dgn dini adham..depa ada temankan ibu depa ni

emm..trima kasih abang
sbb da penuhkan fridge dgn benda mkn
susu pampes anak semua siap bli xtunggu gaji dah
duk blanja kami mkn sbb xbg bini abg masak
kami tau abang risau sbb abang xbiasa tinggalkan kami
kalo kami tinggalkan abang utk kami balik kg, xpa la kan
bagus jugak skali skala bejauhan ni rindu2an la nt..
pagi2 ni abang tlng hantaqkan anak2 ke tadika, nursery
dua2 depa hepi sgt..slalu ibu ja yg hantaq
xpayah la nak rasa bersalah sampai duk janji itu ini
bukan apa..takut bila xdpt direalisasikan, diri ni frust
di sini doakan abang slamat pegi dan balik..
syahdu plak bila kena tinggai ni..
tp ahad ni abang dah balik..
kami tunggu..

4 bebelan:

iela said...

arrghhh..dah jauh rindu rinduan...kah3

Aisha mimi said...

ho la..tu la sayangnya si isteri kat suami..

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

aku dulu dok mesia selalu kena tinggal
laki outstation semua tempat yg jauh
nasib baik la x der kena outstation if not aku ikot la....takut dok sini sesorang :-p

Aisha mimi said...

aku sbb jarang kena tinggai..aku tinggaikan dia ada la..haha..tp kalo xkeja tu ikot ja la..xpayah nak apply cuti bagai

Post a Comment

Sila lah ngomel..