Who We Are

Wednesday, March 2, 2011

Letih

aku rasa aku sangat2 letih sejak masuk 2011
malas..mcm2 prasaan negatif yg menjadikan badan semakin berat
hahaha..aku cam hippo pn ada
nak baring ja..pehal..
i need rest..nak p holiday yang nak restkan kepala otak
balik kerja, dengaq budak2 dua org ni gadoh
kadang rasa serabut gila bila dgaq dua2 ni nangis, gadoh2
huhhh...nak p jalan2..
nak p berdua ja ngan hubby
tp aku tau xmungkin sbb dah ada experience ke langkawi 2007 dlu
asik tringatkan anakk ja..
bila dekat camni la..jauh baru terasa rindu

harap2 cik abe ku sudi la kiranya bawak kami jalan2..
tp nak ke mana..
aku da bosan
bila kuar penang ja..balik kg
lama2 jd tension gak
duit abis camtu gak
bek p tempat2 yg leh rest pala otak ni
ke mana? bila?


2 bebelan:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

Urmmm sometime u need to be alone
Go holiday wit ur husband
Just both of u... I thing better after that
Leave ur kids wit ur fmly
Just 2 or 3 days
Ur mind need rest too dear(。-_-。)

Aisha mimi said...

i dah p la kami berdua..tp xlehhh..rindu anak2..emmm..mayb sbb kat penang pn kami slalu kuar dating berdua dah kot..tu yg tringin nak bawak anak jejalann

Post a Comment

Sila lah ngomel..