Who We Are

Thursday, May 26, 2011

Resah, Gelisah, Happy, Teruja

Assalamualaikum w.b.t

Semakin dekat date 28hb Mei, semakin rasa perasaan bercampur baur..Dah lama amik tiket air asia ke senai, joho..dan time ni lah masanya aku akan ke Johor utk menjoyah ngn my fren ela..

Happy~sebab dapat kuar tanpa nak pk mcm2..dah siap plan nak ke mana sabtu dan ahad..

Sayu~of cos la sbb nak tinggai my hubby dan anak2 tersayang..oohh..tp pikikan sekali sekala apa salahnya kn sbb dah dpt green light dari my hubby since last year lagi masa book tiket ni..

Masalahnya sekarang, anak aku NurDini ada practice menari teater muzikal Siti Di alam Fantasi (SDF) hari sabtu ni. Sure kelam kabut hubby aku.. and ahad pulak hari dia bertolak ke Seberang Jaya utk pementasan tu. So far semua preparation dh cikgu tadika dia buat, abahnye just hantaq Dini ke tadika hari sabtu dan Ahd ja..Sian Dini, ibu dan abah xjoin tgok Dini menari..xpe la..da pesan kat kawan suh amik pic. Actually SDF dah dipentaskan masa majlis konvo 2010. Ini just ulangan setelah mendapat request dari pihak penganjur di Seberang Jaya. Ini pementasan kali ke3 la..yang kali ke2 xdapat join sbb 1mei kami ke KL..xpe la..harap kakak enjoy dengan kawan2..















Harapan aku, moga2 hati ni xda la mengigau kalot nak balik Penang cepat2 sbb Air Asia mana boleh suka2 aku nak balik awai kan..kalo amik MAS boleh la..tp xmau sebab ada transit KL..amik masa, makan masa..ohh..aku jenis xsuka buang masa camtu ja menunggu..Adham? ok rasanya duk dengan abah. Lagipun dorg lagi suka abah masak dari ibu kan? sob sob..


Semestinya setiap saat dan detik akan teringat muka2 kanak2 dua org ni..hehe

0 bebelan:

Post a Comment

Sila lah ngomel..