Who We Are

Monday, May 2, 2011

Visit my sista..

Assalamualaikum w.b.t

Salam 1 Malaysia..cewahh mukadimah bukan main..lama la aku xupdate blog utk kenang kenangan ni..letih balik dari KL pn xilang lagi..baju2 pn tgah mendobi, ada yg x unpack pn lagi..













**bergambaq dlm kreta je la..malasss**


Week end punya story sempena cuti Hari Pekerja 1 May, aku ambik chance ni bawak mak dan adik ke KL rumah satu2nya kakak aku..balik keja hari Khamis terus cargas ke kampung fetch my mum n sis lepas maghrib betolak ke KL..risau gak my hubby mengantuk ka hapa..ye la dua2 kami baru balik keja kan..but everything went smooth kitorg sampai KL dalam jam 1pg. Abg ipaq suh tunggu di Dataran Merdeka, tp telajak la pulak sampai ke PUDU..muahaha...lama wehh xp kl..pulak aku xfamiliar jalan ngn kreta ni..dolu2 duk naik train or public transport ja aku tau ar..sampai rumah kakak di Sri Penara dalam jam 2pagi..letih siott...tp dapat jumpak ja celik luaih bijik mata nyembang ntah jam brapa baru tido..mcm2 plan dalam kpala ni nak susun jadual bagi cantekk nak jalan2 kl..













**besiap2 nak ke rumah tok lang Dini**


Esoknya jumaat, pas lunch kat rumah, kitorg kuar semua nak star LRT ja nak ke jalan TAR..tujuan utama mestila nak carik kain pasang buat baju raya..sioknyaa..nek rabun bijik mata nak milih..dapat la membeli kat mak, adik ngn jiran aku yg baik hati ni..of course la aku pn dapat skali..haha..kain utk baju raya dan buat pakai kerja..kakak aku bawak ke muaz textile mmg murah2 kedai tu jual..lepas da soping semua tu, ke SOGO la pulak..ada sale..penattt tp sronok sbb dapat kuar sama2 jalan..sblm pulang, makan ringan2 kat luaq..mcm happy ja sbb dapat get together reramai camni..hehe..sampai rumah pn da maghrib..letih segala kaki, tgn, badan semua..rest sat..janji koi 11mlm pulak nak kuar..11 mlm ke downtown Cheras..xpuaih ati lagi kat situ, abg ipaq ajak pulak ke updown Danau Kota saja cuci2 mata..waaa...mmg keletihan aku mlm tu..xsempat sampai rumah lagi aku dah tidoq..tp kuar mlm tu semua xbawak anak..tinggai kat tok depa *kesian depa penat semua tidoq awai, kami2 nak jln2 lagi*














**bestfren ni..dorg ni beza lahir 11hari ja..sorang 13mei sorg lagi 24mei 2008..**


Esoknya tgari koi 12 betolak ke Selayang ke rumah Paklang Lan..plannya nak duk sat ja..skali dia kol anak2 dia dua family suh datang..kena la tunggu sampai ke ptg dapat jumpak..dari lunch sampai la ke minum ptg baru kitorg leh balik..naseb la aku ada beli gak buah tgn jeruk Pak Ali Penang mari dgn krepek pisang Balik Pulau yg mabeles tu..tp last2 kami anak branak yg tukang biskan..TQ paklang n family sbb layan kami lunch yg sedap tu dgn laksa, kopok leko semua..kenyanggg..baliik dari rumah paklang, singgah makan lagi utk dinner..lepas makan ja terus balik ke rumah kakak..oh ya..lupa nak tulis..elok2 sampai ke apartment paklang, satu2 nya lif kat situ rosak..bayangkan tingkat 15 kami semua panjat..lenguhhh gila kaki, peha mlm tu..tidoq punya awai la anak nangih gadoh2 pn aku da xsedaq hubby aku crita esoknya..wakaka..













**otw ke Taman KLCC**


Last day hari Ahad..pagi2 breakfast kat rumah makan kepok leko Ganu..sedappp..pastu terus kitorg ke Taman KLCC sbb da janji nak bg anak2 mandi manda..ok la tempat tu cantek yg penting free..haha..xbyk snap pic sbb aku betoi2 malas sbb skrgg da tembun..rasa cam merosakkan gambaq ja kalo aku amik..wakaka..so to be fair n square, hapa gambaq pn aku xmik sblm2 ni just kat Taman KLCC ja ada pic..hehe.



















**baru sampai..kanak2 riang nak g mandi..happy ja muka masing2**














**gemok kan aku bila disisi kakak aku..hehe**


Thank you to my lovely hubby sbb sudi bawak kami ke KL..penat oii drive p kl..huahua..sian hubby aku..for sure pasni dia serik dah sbb dia bukan jenis suka drive long distance ni..dekat2 ok la..

4 bebelan:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

mimi kesuburan diri makin terserlah...kiter geng hahahaha....:-p

Aisha mimi said...

kahkah..tp aku lg kritikal..adoiii..camna nak selim..green tea da bli..tp minum skali ja yarkkk..xlalu la pulakkk

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

green tea mana yg sedap...nak cantek mkn sedap2 berlemak lagik la...kena mkn byk masam kot nant potong selera makan....buah pelam byk telan la wei...aku jer kat sini x leh nak mencarik :-p

Aisha mimi said...

haha..tu la aku xsuka nya..lani xmkn mlm dah..boleh kot turun..

Post a Comment

Sila lah ngomel..